
MAGAZYN DLA MENADŻERÓW I INŻYNIERÓW BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ
Od wielu lat borykaliśmy się z problemem znalezienia wydawnictwa, które spełni nasze wysokie wymagania. Dlatego postanowiliśmy sami stworzyć czasopismo branżowe. W ten sposób początek 2014 roku zaowocował postaniem Expressu Przemysłowego. Od początku chcieliśmy kreować czasopismo, które będzie inspirować, pobudzać do działania, a przede wszystkim pokazywać, że Polak potrafi. I choć trzonem naszego magazynu są tematy związane stricte z przemysłem, to staramy się nie zamykać wyłącznie na ten obszar. Nasza idea doskonale się sprawdziła. Dzisiaj wiemy, że Express czyta się z przyjemnością. Rok 2017 otworzył przed nami nowe horyzonty. Postanowiliśmy poczynić milowy krok, który sprawił, że Express Przemysłowy jest dostępny w wybranych salonach Empik w całej Polsce.
OSTATNIE WYDANIA
BRANŻOWE CZASOPISMO NIE MUSI BYĆ MONOTONNE!
CO NAS WYRÓŻNIA
CZYTELNIKA NIE MOŻNA ZNIEWALAĆ – CZYTELNIKA SIĘ URZEKA
JAK CZYTELNICY OCENIAJĄ EXPRESS

Maja Młodzińska
PR Manager w Symetria Public Relations
„Lubimy pracować z redakcją Expressu Przemysłowego. Tworzy ją zespół ludzi, który dokładnie wie, czego potrzebują ich czytelnicy. Co więcej, magazyn zdecydowanie wyróżnia się na rynku grafiką i ciekawym, przejrzystym layoutem. Cenimy to my, jak i nasi klienci.”

Artur Buła
Managing Director w Novacura Poland
„Podoba nam się szeroka tematyka magazynu. To bardzo ważne, żeby promować w Polsce wiedzę z zakresu zarządzania, analityki, optymalizacji czy planowania.”

Tomasz Łempiński
CTO w TIMATE
„Jako że elektronika i Internet Rzeczy będą coraz ważniejsze także w branży przemysłowej, bardzo cieszy nas nowoczesne myślenie redakcji, której nie trzeba do tego przekonywać i chętnie pisze o nowinkach technologicznych.”
DO GRONA CZYTELNIKÓW MAGAZYNU NALEŻĄ PRZEDSTAWICIELE NAJWIĘKSZYCH PRZEDSIĘBIORSTW
Z SEKTORA PRZEMYSŁOWEGO – DOŁĄCZ DO NICH


„Merytorycznie: zróżnicowane i ciekawe treści, szata graficzna: zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji, EP jest przykładem na to, że magazyn branżowy nie musi być graficznie monotonny. Zróżnicowanie fontów, wyimki, tabelki, infografiki itd. podnoszą atrakcyjność i przyswajalność treści. Na uwagę zasługują również bardzo mocne, wręcz malarskie okładki czasopisma. Dobra treść w atrakcyjnej oprawie.”
„Magazyn wygląda pięknie, jestem pod dużym wrażeniem layoutu. Dawno nie spotkałam tak estetycznego
czasopisma. Duże brawa – świetnie się czyta, jest przejrzysty i pięknie poskładany!”
„Szata graficzna jest nienaganna, artykuły są rzeczowe i reprezentują wysoki poziom merytoryczny.”
„Mówiąc szczerze, podoba mi się wszystko. W porównaniu z innymi gazetami branżowymi, w których zamieszczamy reklamy i/lub które muszę czytać albo choćby przeglądać, jesteście REWELACYJNI. Świetna grafika, ciekawe artykuły. Lubię ;)”
PATRONATY MEDIALNE











