Zareklamuj się!
Do Twojej dyspozycji oddajemy czasopismo oraz niniejszy portal.

Zdobądź nowych klientów

Express Przemysłowy został stworzony przez GRUPĘ WOLFF – firmę inżynieryjną, która od ponad 20 lat dostarcza urządzenia i technologie dla najważniejszych gałęzi polskiego przemysłu. Firmę, która swój sukces zawdzięcza skrupulatnie budowanej bazie klientów. Dziś poprzez Express Przemysłowy dajemy Ci do niej dostęp.

Niniejszy portal internetowy oraz drukowane czasopismo pt. Express Przemysłowy to unikalne media, w których dziś możesz rozpocząć promocję swojej firmy. Z doświadczenia wiemy, że nawet największy entuzjasta techniki – inżynier z krwi i kości – potrzebuje czasem oddechu. Dlatego też w Expressie wysokiej jakości artykuły techniczne łączymy z informacjami z obszaru gospodarki, biznesu, technologii i nowinek technicznych. To właśnie ta niezwykle interesująca „mieszanka” w połączeniu z doskonałą bazą odbiorców zapewnia nam i naszym partnerom sukces. Dołącz do ich grona już teraz!

DO KOGO DOTRZESZ REKLAMUJĄC SIĘ W EXPRESSIE

Podział wg branż

  • Przemysł energetyczny
  • Przemysł chemiczny
  • Przemysł spożywczy
  • Inne

Podział wg stanowisk

inżynierowie działów technicznych (w tym utrzymania ruchu, ds. produkcji, remontów, BHP, ochrony przeciwpożarowej oraz inwestycji)
kadra wyższego szczebla (prezesi i dyrektorzy zakładów przemysłowych)
projektanci branży przemysłowej, a także kierownicy i inżynierowie projektów

Pobierz skróconą listę odbiorców Expressu Przemysłowego.

POZNAJ OPINIE CZYTELNIKÓW I REKLAMODAWCÓW

Maja Młodzińska
PR Manager, Symetria PR

„Lubimy pracować z redakcją Expressu Przemysłowego. Tworzy ją zespół ludzi, który dokładnie wie, czego potrzebują ich czytelnicy. Co więcej, magazyn zdecydowanie wyróżnia się na rynku grafiką i ciekawym, przejrzystym layoutem. Cenimy to my, jak i nasi klienci.”

Artur Buła
Managing Director, Novacura Poland

„Podoba nam się szeroka tematyka magazynu. To bardzo ważne, żeby promować w Polsce wiedzę z zakresu zarządzania, analityki, optymalizacji czy planowania.”

Tomasz Łempiński
CTO, TIMATE

„Jako że elektronika i Internet Rzeczy będą coraz ważniejsze także w branży przemysłowej, bardzo cieszy nas nowoczesne myślenie redakcji, której nie trzeba do tego przekonywać i chętnie pisze o nowinkach technologicznych.”

dr hab. inż. Tomasz Bajda
prof. Akademii Górniczo-Hutniczej

„(…) Artykuły zamieszczane w Expressie Przemysłowym wzbogacają moją wiedzę naukową o praktyczne nowinki z zakresu moich zainteresowań. Wiedza, jaką zaczerpnąłem z jednego z artykułów, przyczyniła się w znacznym stopniu do pozyskania finansowania prestiżowego grantu badawczo-rozwojowego. Szkoda, że Express Przemysłowy to tylko kwartalnik (…)”

Merytorycznie: zróżnicowane i ciekawe treści, szata graficzna: zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji, EP jest przykładem na to, że magazyn branżowy nie musi być graficznie monotonny. Zróżnicowanie fontów, wyimki, tabelki, infografiki itd. podnoszą atrakcyjność i przyswajalność treści. Na uwagę zasługują również bardzo mocne, wręcz malarskie okładki czasopisma. Dobra treść w atrakcyjnej oprawie.

Natalia Rostkowska
UDT – Rzecznik Prasowy


 

W mojej ocenie, jeśli chodzi o layout, to obecnie Express jest w czołówce tytułów o tematyce „dookołaprzemysłowej”.

Adam Więch
Steute – Dyrektor Zarządzający

 

 

Szata graficzna jest nienaganna, artykuły są rzeczowe i reprezentują wysoki poziom merytoryczny.

Zbigniew Czajgucki
Oceanic S.A. – Specjalista ds. Wdrożeń Farmaceutycznych

OSTATNIE WYDANIA

CHCESZ PODJĄĆ WSPÓŁPRACĘ? NAPISZ DO NAS

    Imię i nazwisko

    E-mail firmowy

    Nazwa firmy

    Treść wiadomości